Måndag...

Dagen började bra!
Gå upp och fixa mig och lukas iordning och sen bar det av till dagis. Lukas blev ledsen som vanlig när jag lämnade honom men ddet går ju faktiskt över snabbt!
Sen drog jag iväg till mitt jobb där det antingen va väldigt lugnt eller kaos men det va ju super skönt att få ha något att göra.
Efter jobbet va det bara hem och tryck i sig mat och sen mot morfar och sen halvspringande till dagis där jag för första gången kom lite sent men det va ingen som sa något......

Sen vart det vardagssyslor, mat mm.. Ja, alla vet ju vad som behvs göra var dag...

Vilket underbart väder vi har haft idag!!!!! Och nu ska det tydligen hålla i sig iallafall till fredag har jag hört men HOPPAS att det håller i sig LÄNGE!!!!!

Hoppas ni har haft en ra dag oxå!!!!!

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0