Första semesterdagen!!!

Idag hade jag och Lukas våran första semestredag och den var riktigt underbar!!!

Vi åkte iväg i tid till Jakan för lite ärende och lite handling :-) Sen har vi ju allat stora atrationer som vi MÅSTE göra där, Åka ankan och mamma måste ju åka med fast i bilen (Jag börjar undra vad folk tänker när dom ser min nertryckt i en väldigt liten bil och åker runt runt och tycker att det är kul men men man lever bara en g) Leka med de stora tåget i lekparken och sen blir det glass eller godis.... Men men det va en riktigt bra dag och om Lukas är lycklig så är jag lycklig!!!!

Sen åkte vi till bro och hälsade på mormor på hennes sista dag på jobbet innan hennes semester börjar...

Sen har vi ju ett stort problem som har kommit upp den senaste tiden.. Vi har jätte svårt att komma hem i tid till kvällsmaten för der är så bra väder ute så man vill verkligen inte gå hem, visst är livet jobbigt!!!! hahaha

Hoppas ni har haft en lika bra dag som oss för då vet jag att eran dag har varit super!!!!

Pusss

Kommentarer
Postat av: Helene

Det är klart att Lukas vill att mamma också ska vara med och ha det roligt. Kan han åka saker så är det klart att mamma också ska åka med.

Eller hur ?



Kram

2009-06-27 @ 21:40:43
Postat av: pepparkakan

Min dag var inte så bra, men de kan den inte vara på ica i Bro

2009-06-29 @ 07:31:41
URL: http://sv.netlog.com/pepparkakan84

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0