Än så orkar vi hålla igång!!!!

Idag va det en vanlig dag här hos Lukas. Vi gick upp vid fem men idag ville han inte ligga och mysa med mamma ett tag på morgonen så det va bara att dra sig upp för göra välling och Kaffe ( kaffet va ju självklart till Lukas hihihi)

Sen när resten av världen vaknat bestämde mamma och jag att idag åker vi till Barkarby, sagt och gjort så stog vi vid tåget kl kvart över nio.

Jag behövde en liten men ändå stor resväska så jag hittde en superbra på Rusta till riktigt bra pris. Vi ska ju snart ut och åka lite och då måste man ha kläderna någonstans. Sen somnade Lukas så då tog vi chansen att göra de vi tycker är kul ( och Lukas tycker är tråkigt) kolla på kläder. Dom har så mycket rea men nu börjar det värkligen bli utplockat.

Efter de så begav vi oss till Skopunkten men en nyvaken Lukas. Han behövde nya sandaler för dom han fick för ca 3 veckor sedan är för små och när man väl kommit ditt och upp till övervåningen med den berömda hissen ( jag har hissrädsla) så kommer man till toma hyllor... Hakan landade på golvet och där står vi som några jävla fågelholkar.. Slut på nästa alla pojksandaler, röda/vita med nyckelpiga på NEJ TACK DÄR GÅR MIN GRÄNS!!!!! Men efter ett tag hitta vi ett par, kanske inte dom mest fotriktiga skorna men men nu är det semester....!
Sen va det en väldigt stolt kille som gick ut ur skobutiken och visade ALLA han träffade sina nya skor  :-)

Mot ikea där vi tog en fika sen gick vi runt hela ikea och sen va det mat. Dom tror garanterat att vi är helt galna.. Vi gick nog in 3 g på ett par timmar men det blir så, först ut o röka,sen måste man ju gå in igen när man har gått igenom hela ikea för man kan ju absolut inte gå tillbaka!!!! Så om ni ser en lapp hänga I ikea med en varning på en galen person så är det bara lilla jag..... Johanna Olsen the one and only!!!!!

Nu är det en tripel simmhopp rakt ner i sängen :-)

All Lycka

Pusss

Kommentarer
Postat av: pepparkakan

De lätt som en lyckad dag.

2009-06-29 @ 07:36:38
URL: http://sv.netlog.com/pepparkakan84

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0