Snart...

Idag har det varit väldigt lugnt, vi skulle gå ut men vi kom aldrig så långt pga att Lukas sov 3 timmar middag och då han ju jag sova lite exrta..  Annars har det inte hänt så mycket..

Jag börjar få resfeber nu för på Fredag bär det äntligen av till Hamlstad till min kära mormor. Ser absolut framimot ca 8 timmar på resande fot med Lukas. När jag vart mamma och ska iväg med Lukas nånstans så blir jag alltid nervös om allt ska gå bra, jag vet att det är inga problem att åka med Lukas så bara vi får komma på tåget och vara på väg så blir nog allt bra. I Halmsta ska vi självklart sola,bada,gå på krogen och dricka öl...... Eller rättare sagt plaska i polen,sola,äta god mat och njuta ( ungefär samma lika )

Neee Nu får det va nog för ikväll... hörs imorgon!

Pusss

Kommentarer
Postat av: pepparkakan

De kommer nog bra för er, jag ska hålla tummarna...

2009-07-14 @ 20:09:39
URL: http://sv.netlog.com/pepparkakan84

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0