Jag lever..

Jag vill bara informera att jag fortfarande lever (kanske)

Idag har vi firat Lukas 2årsdag. Det vart massor av ballonger tårta och så klart packet. Han fick bord,stolar,matta,tåg, grävskopor 2st och en Gittar. Han va självklart jätte glad över allt men det blir lätt för mycket för honom så han visste inte rintigt vad han skulle leka med. Imorgon åker vi iväg och köper en ny vagn till honom och jag tror att han kommer bli super glad över den oxå.

Efterson jag har en exterm morgonpigg son så blir det inte mycket sömn för mig och det påverkar ju självklart mitt humör. Idag fick jag faktiskt sova tills kl 6.15.. Vilket lyx!!!!!

Snart är det dags att gå och sova men ha det bra...

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0