Dagen händelser....

Idag va vi faktiskt iväg till sjukan med Lukas. Det va dags för kontroll på fötterna. Allt så verkligen super bra ut och dom va jätte nöjda så nu är man lugn igen tills nästa g. Det märks nu att dom har dragit in mycket på sjukvårde nu när man får själv skriva in i sina handlingar hihihi



Min fina pojke kan allt :-)

Sen när vi kom därifårn så hade vi bestämt att det blir hem och bara ta det lugnt (eller hur) När vi satt och väntade på tåget så fick jag ett sms att Lukas nya vagn fans att hämta på posten och med de tålamodet jag har så va det ju bara att åka och hämta den. Är verkligen supernöjd med den (har inte varit ut med den ännu) Det ända som har varit lite jobbigt är att den finns bara i 2 butiker i stockholm. Så jag tog en chans och beställde den över nätet och hitills är det super. Kan varmt rekomendera barabus.se för en super snabb leverans och Paraplyvagnen Royal. Finns det någon annan vagn som tar 23 kg och väger 5,5 kg?

Tack så mycket för vagnen helen och Kerry!!!!!!

Ne nu får ni ha det så bra som möjligt så hörs vi snart.......

Pusss

Kommentarer
Postat av: pepparkakan

Helt underbar bild på din son...

2009-07-10 @ 21:13:19
URL: http://sv.netlog.com/pepparkakan84

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0