Regnet bara öser ner.....

Det har regnat och åskat idag. Helt otroligt för det va ju väldigt länge sedan de hände. Jag brukar ju inte va rädd för åska men idag va det lite jobbigt. Idag va det rätt så lugnt på jobbet och det va nästan lite skönt men det får inte fortsätta så här...

Lukas va riktigt glad att få gå från dagis idag och hoppa i ALLA vattenpölar. Jag fattar inte riktigt hur det kan va så roligt men men jag har ju oxå varit liten och då tyckte jag oxå de va roligt... eller?

Nu är det löpning mot sängen med höjdhopp ner :-)

Pusss

Kommentarer
Postat av: pepparkakan

Tycker åskan var lite otäck och de vart ett kort strömavbrott...

2009-08-11 @ 22:41:43
URL: http://sv.netlog.com/pepparkakan84

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0