Gjorde jag rätt val?

Nu sitter man här på jobbet och "arbetar" som vanligt.
Jag inser mer och mer att jag verkligen saknar mitt gamla jobb som frisör och det är så synd att jag inte kan jobba med de längre. När jag jobbade som frisör så va jag mer glad och posetiv och nu tjäns det som precis tvärt om.
Jag är inte specielt glad mer än när jag är med min älskade son men ska man inte vad glad annars oxå?
Vet inte om jag verkligen gjorde rätt val att börja jobba här och vet inte om det här är något för mig... Hur ska jag ta reda på de?? Jag frågar andra hur jag ska göra men de svar jag får är : det kan bara du själv svara på..

Jag har andra saker jag kan tänka mig och kanske ett riktigt bra framtidsjobb som ligger hemma men hur ska jag kunna veta att det är rätt för mig?

Önskar att ödet skulle kunna visa mig vilken väg jag ska gå.......

En liten extra hälsning vill jag skicka till moster Helen och farbror Kerry. Lukas tjatar och tjatar om er dagarna i ända och vill träffa er igen. Är verlkigen jätte kul att han gillade er båda så mycket. Ängna gärna en tanke till mig och Lukas om dagarna så kan ni ju tänka på att vi pratar om er FLERA gånger om dagen...

Pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

När de gäller jobb, har jag samma problem.

Jag tycker du ofta är glad :)

2009-08-21 @ 19:02:42
URL: http://sv.netlog.com/pepparkakan84

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0